Elektronika samochodowa
Oferujemy państwu szeroki wahlaż napraw elektronicznych od prostych napraw elektrycznych jak np.
nie świecąca żarówka poprzez skomplikowane naprawy elektroniczne aż po kodowanie programowanie
modułów.
Współczesne samochody to nie tylko naprawy mechaniczne. Świecące kontrolki awari na desce
rozdzielczej czy też komunikaty awari z komputera pokładowego to tylko wierzchołek góry lodowej.
Wewnątrz ukryte są tysiące metrów przewodów elektrycznych, dziesiątki czujników, nastawników,
odbiorników itp. które cały czas komunikują się między sobą czuwając nad naszym bezpieczeństwem i
komfortem jazdy. Awaria któregoś z układów wymaga profesjonalnej diagnostyki i fachowej wiedzy.
Często nie wystarczy sama wymina uszkodzonej części trzeba ją jeszcze dokodować wprowadzić nr vin
pojazdu ustawić położenia krańcowe pracy.
Diagnostyka komputerowa
Oferta odczytu kasowania błedów z wszystkich modułow zainstalowanych w samochodzie.
Odpowiednie zaplecze techniczne, sprzęt i oprogramowanie, w połączeniu z fachowa wiedza to
jedyny i skuteczny sposób na rozwiązanie problemu z twoim samochodem.
Pracujemy na oryginalnym licencjonowanym sprzęcie : cdif3, vag profesional , op com , kess
master.
Usuwanie błedów dtc
Oferujemy państwu usługę uswania pojedynczych błędów z tablicy błędów DTC.
W praktyce oznacza możliwość usunięcia konkretnego numeru błędu np . P0420- OBD z
sterownika samochodu.
Filtry DPF / FAP
Każdy nowy samochód z silnikiem Diesla wyposażony jest w filtr cząstek stałych. Filtr
zamontowany jest w układzie wydechowym wyglądem przypomina klasyczny tłumnik .
jednak dodatkowo wyposażony jest w szereg czujników monitorujących jego pracę .Sprawny
pełni funkcję oczyszczania spalin jednak z czasem potrafi sprawić wiele kłopotów.
Samochody z większym przebiegiem zaczynają emitować więcej zanieczyszczeń ,wynika to z
naturalnego zużywania się części silnika tj. wtryskiwacze, turbosprężarka, tłoki, cylindry .
Filtr zamontowany w samochodzie nie radzi sobie z tak dużą ilość zanieczyszczeń dochodzi
do zatkania filtra. Kolejny problem dla filtra to jazda na krótkich trasach. Filtr nie jest w
stanie osiągnąć przez odpowiednio długi czas wysokiej temperatury , dochodzi do
stopniowego zapychania filtra co sygnalizowane jest poprzez zaświecenie się kontrolki awari
filtra. Zatkany filtr to spadek mocy silnika, jego duszenia się, a w przypadku dużego
zanieczyszczenia może dojść do przełączenia się auta na tryb awaryjny w skrajnych
przypadkach może dojść do unieruchomienia pojazdu. Nie sprawny filtr jak również któryś z
czujników obsługujących go to również kłopoty dla silnika. Sterownik silnika nadzoruje
pracę filtra gdy zapełnienie filtra jest odpowiednie zostaje uruchomiony proces wypalania się
.Proces wypalania się polega na podniesieniu temperatury spalin poprzez wtrysk
dodatkowych ilości paliwa przez wtryskiwacze . Przy zbyt częstym włączaniu się funkcji
regeneracji część dodatkowego paliwa przedostaje się do oleju co powoduje utratę jego
własności smarnych . Olej silnikowy rozrzedzony ropą nie zapewnia odpowiedniego
smarowania i dochodzi do zatarcia silnika .
Nasza firma proponuje usługę wyłączenia funkcji obsługi filtra w sterowniku silnika.
Sam filtr zastąpiony zostaje klasycznym katalizatorem z odpowiednią normą spalin.
Samochód bez problemu przechodzi badanie techniczne na stacji kontroli .
Regeneracja
Regeneracja rozruszników i alternatorów. Atrakcyjne ceny.
Usługi dodatkowe
- Zakładania / przesuwania limitera prędkości
- Korekta dawki rozruchowej
- Usuwanie sondy NOX
- Usuwanie klap wirowych oraz obsługi zaworu EGR
- Usuwanie błędów wynikających z napraw mechanicznych